Formularz zgłoszenia

Oblicz odszkodowanie

Data
Numer Lotu

Opóźniony lot pokrzyżował Twoje plany albo naraził na dodatkowe wydatki? Spóźniłeś się na spotkanie służbowe i Twój potencjalny partner biznesowy zerwał rozmowy? W tych i innych przypadkach należy ubiegać się o rekompensatę za opóźniony samolot. Niewiele osób wie o takiej możliwości.

Mało osób też wie, że w przypadku opóźnienia albo odwołania lotu linie lotnicze powinny zapewnić nieodpłatną pomoc w zakresie dostarczenia napojów, posiłków oraz możliwość kontaktu (np. rozmowy telefoniczne, przesyłki faksowe lub maile). W przypadku kiedy rezerwacja lotu jest przeniesiona na następny dzień – linie powinny zaoferować bezpłatny nocleg dla osób niepełnosprawnych oraz ich psów przewodników, a nawet transport do niego. Jeśli nie została Ci udzielona taka pomoc i sam zapłaciłeś np. za posiłki czy napoje – możesz starać się o zwrot poniesionych przez Ciebie kosztów. Warunkiem jest zachowanie wszystkich paragonów. My zajmiemy się resztą.

Jak złożyć roszczenie?

Nie ma nic prostszego! Aby uzyskac odszkodowanie za opóźniony lot wystarczy mieć pod ręką potwierdzenie rezerwacji i wypełnić nasz formularz. Możesz zacząć już tutaj. Nie zajmie Ci to więcej niż 5 minut, a może przenieść wymierne korzyści. Warto starać się o rekompensatę za opóźniony samolot, bo możesz otrzymać nawet do 600 euro odszkodowania!

Proces Odszkodowawczy

Proces uzyskiwania odszkodowania za opóźnienie, odwołanie lotu, czy odmowę wstępu na pokład jest bardzo prosty, a jednocześnie niezwykle skuteczny. Wystarczy wypełnić formularz. My zrobimy resztę!

Oczywiście możesz ubiegać się o wypłatę odszkodowania za opóźnienie lotu osobiście, ale musisz być przygotowany na dochodzenie swoich praw w sądzie, co znacznie zwiększy poniesione przez Ciebie wydatki o opłaty sądowe i inne dodatkowe koszty. W przypadku wygranej linie lotnicze pokryją te wydatki, jeśli jednak przegrasz, a tak kończy się wiele spraw – wszystkie koszty ponosisz Ty. A nie są to małe kwoty. Nawet jeżeli już skontaktowałeś/łaś się z przewoźnikiem bezpośrednio, w dowolnym momencie możesz zlecić zespołowi FLY&I zajęcie się Twoją sprawą. Często odrzucenie reklamacji przez linie lotnicze nie jest zasadne, zazwyczaj powołują się na “nadzwyczajne okoliczności, na które nie mają wpływu” albo podjęcie wszystkich „stosownych kroków” w celu naprawienia problemu. My to sprawdzimy.

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby proces dochodzenia roszczenia był tak prosty, jak tylko jest to możliwe.

Ile kosztuje złożenie roszczenia?

Nasi dotychczasowi Klienci często tracili dużo czasu próbując samodzielnie odzyskać odszkodowanie za opóźniony lot. Wielu Klientom odmówiono wypłaty odszkodowania lub ich zignorowano.

Dzięki FLY&I unikniesz stresu związanego z samodzielnym dochodzeniem roszczenia. Bierzemy na siebie prowadzenie procesu odzyskania odszkodowania i związane z tym koszty, a co najważniejsze, nic za to nie płacisz! Dopiero po uzyskaniu dla Ciebie odszkodowania za opóźnienie samolotu zapłacisz nam wynagrodzenie w wysokości 33% otrzymanego odszkodowania od linii lotniczej oraz opłatę administracyjną w wysokości 25 euro od pasażera. 

Wypełnienie formularza jest całkowicie bezpłatne. Jeżeli nie wygramy dla Ciebie odszkodowania - nie ponosisz żadnych kosztów.

Nigdy nie ponosisz ryzyka finansowego i nie jesteś zobowiązany do ponoszenia żadnych opłat w procesie odzyskiwania odszkodowania. Zaufaj specjalistom od praw pasażera z doświadczeniem – zapraszamy do efektywnej współpracy!

Jakie kroki podjąć w celu uzyskania rekompensaty?



Samodzielne uzyskanie odszkodowania to proces długotrwały i żmudny. Często również linie lotnicze wykorzystują nieznajomość prawa swoich klientów i odrzucają ich wnioski już na samym początku. Powierzając to zadanie nam, nie tylko unikniesz stresu, ale również zwiększysz swoje szanse na uzyskanie maksymalnej do osiągnięcia kwoty.

Jest kilka przypadków, w których odszkodowanie nie będzie pasażerowi przysługiwać. Są to okoliczności nadzwyczajne, do których należą m.in.:

  • sytuacja polityczna
  • niekorzystne warunki atmosferyczne,
  • strajk kontrolerów, załogi lotniska.



W razie ich wystąpienia, linie lotnicze odrzucą złożony wniosek i nie wypłacą odszkodowania za opóźniony lub odwołany lot. W pozostałych sytuacjach warto zwrócić do nas, a my dokładnie przeanalizujemy sprawę każdego klienta. Opłaty pobierane są przez nas dopiero po zakończeniu całego procesu i uzyskaniu rekompensaty.

Dlaczego warto zwrócić się po pomoc do Fly&I?



Jesteśmy profesjonalną firmą, która zdobyła duże doświadczenie w pozyskiwaniu reklamacji za opóźnione i odwołane loty. Udzielamy pomocy pasażerom, którym odmówiono wstępu na pokład i tym, którzy musieli oczekiwać na swój lot powyżej 3 godzin. Linie lotnicze często nie zapewniają wówczas napojów i posiłków, co w przypadku opóźnienia i odwołania lotu jest uregulowane przepisami prawnymi. Wszelkie szczegółowe informacje uzyskasz od nas. Na podstawie potwierdzenia rezerwacji będziemy mogli podjąć odpowiednie kroki, które pozwolą na zdobycie stosownej rekompensaty, a zachowane rachunki będą podstawą do uzyskania dodatkowej refundacji poniesionych kosztów. Każdą sprawę rozpatrujemy w pełni indywidualnie.

Decydując się na usługi Fly&I, nie ponosisz żadnych wstępnych kosztów. Nie pobieramy opłat również w sytuacji, gdy wniosek zostanie odrzucony. Zadbamy o to, żeby prawa, które Ci przysługują, były przestrzegane, a w sytuacji ich niedotrzymania, postaramy się o odzyskanie dla Ciebie stosownej wysokości odszkodowania.